среда, 11 мая 2011 г.

Модуль 2. Рефлексія

Шановні колеги! Напишіть, будь ласка, які матеріали модуля допомогли Вам спланувати і розробити свій проект. Як на вашу думку ключове і тематичні запитання допомагають підтримувати навчання школярів? Чи допомогли матеріали модулю розробити особистісно-орієнтоване оцінювання діяльності учнів? Чи зможуть змінити нові підходи до процесу оцінювання роботу з учнями в школі? Напишіть свої думки, ідеї, або проблеми, які ви можете передбачити.

8 комментариев:

  1. Мне было интересно создавать триаду вопросов и в этом очень помогла презентация "Вопросы, которые мы задаем школьникам во время обучения".
    Есть еще одно предложение, рядом с вопросами коротко, в скобках указывать о чем именно идет речь, что именно имеется ввиду:
    ВОПРОС:
    -Які найпопулярніші служби мережі Інтернет? (www,e-mail,живе спілкування, форуми, служби новин...)
    -И тут же в скобках можно создать короткую шпаргалку для себя, которая будет перед глазами и поможет не повторяться в вопросах этого уровня и создавать вопросы следующего более качественно.

    ОтветитьУдалить
  2. Наталія: Мені було дуже цікаво розробляти питання до проекту на перший погляд це здається дуже просто але коли ти це починаєшь робити виникають певні труднощі, тому в вирішенні цих труднощів мені допомогли такі матеріали модуля :"Умений и качеств, необходимых человеку 21-го века" та "Разработка направляющих вопросов учебного проекта"

    ОтветитьУдалить
  3. Наталія:"Основные умения и качества человека 21-го века"
    "Знакомству с различными методами оценивания " дані матеріали модулю дуже допомогли у плануванні та розробці мого проекту,ключове і тематичне запитання дуже допоможуть учням в розробці самого проекту.

    ОтветитьУдалить
  4. Робота над питаннями була дуже цікавою, але і складною в цьому мені в пригоді стали такі матеріали як "Разработка направляющих вопросов учебного проекта". На мою думку ключове і тематичні питання допомагають підтримувати інтерес до вивченої теми створюють мотивацію до навчання. Вважаю, що саме мотивації, інтересу до навчання не вистачає сучасним школярам. Нові підходи до процесу оцінювання зможуть змінити роботу з учнями в школі, вони стимулюють пізнавальну діяльність і дають можливість до самооцінювання своїх дій, досягнень

    ОтветитьУдалить
  5. Ірина: Визначити ключове питання було важко, але цікаво. Проектні технології спрямованіф на стимулювання інтересу учнів до нових знань, на розвиток дитини через вирішення проблем і використання цих знань у практичній діяльності.

    ОтветитьУдалить
  6. Інформації для 2-го модуля забагато це однозначно,але матеріал необхідний. Ключове питання повинно бути для учнів як проблемним, так і цікавим одночасно. Тематичні питання дають змогу учням робити пошук інформації "порціями", після чого вони повинні зуміти проаналізувати та систематизувати одержану інформацію. Даний етап для учнів, на мою думку, являється одним із самих проблемним.
    Сучасна школа та вимоги життя змінюють у наших учнів ставлення самих до себе і до навколишнього світу,отже ми повинні змінювати підходи та вимоги до навчання.

    ОтветитьУдалить
  7. ключове, тематичні та проблемні запитання допомагають на уроках поглибити і більше розгорнути ту чи іншу тему. Але для учнів це чи не нейважчий етап.

    ОтветитьУдалить
  8. Правильно складені ключові та тематичні питання, на мою думку, головне в навчальному проекті. Це зацікавленість учнів, стимул до пошуку, відкриття нового, раніше невідомого.

    ОтветитьУдалить